سیستم تلفن گویا نیدسافت

خانه > سیستم تلفن گویا نیدسافت

سیستم تلفن گویا نیدسافت

سیستم تلفن گویا نیدسافت

تلفن گویا چیست ؟

آیا تا به حال با سازمانی تماس گرفته اید که صدایی را بشنوید و از شما بخواهد عددی را از یک فهرست انتخاب کرده، وارد کنید یا بخوانید؟ در واقع شما با یک سیستم تلفن گویا ارتباط برقرار کرده اید. در هر موسسه چگونگی ارائه خدمات به مراجعین و داشتن سیستم‌های پاسخگویی به مشتریان، یکی از مهم‌ترین عوامل رضایت مشتریان و در نتیجه سودآوری و پیشرفت موسسه است.

با توجه به گسترش خدمات تلفنی و استفاده آسان از تلفن برای عموم مردم، ارتباط تلفنی شاید اولین و مهم‌ترین راه ارتباط مردم با سازمان باشد. از این رو داشتن بخش روابط عمومی و پاسخگویی به مراجعین یکی از اساسی‌ترین نیازهای هر سازمان است و در بسیاری از مواقع نیروی انسانی بسیاری را درگیر می‌نماید. به همین منظور سیستم‌هایی تحت عنوان تلفن گویا وارد بازار شدند که این سیستم‌ها ابزاری برای برقراری ارتباط مستقیم و دریافت اطلاعات از یک مرکز اطلاع رسانی می‌باشند که با تجهیز سازمان به تلفن گویا، ارباب رجوع بدون نیاز به داشتن امکانات خاص، با در اختیار داشتن یک خط تلفن معمولی می تواند با این سیستم تماس گرفته و اطلاعات لازم خود را که قبلا در این سیستم برای آنها فراهم گردیده به صورت صوتی دریافت کند.

سیستم رزرو وقت تلفنی (ویژه پزشکان و مراکز درمانی )

سیستم های نرم افزارای میتوانند کارهای تکراری را بدون خطا ، بدون خستگی وهزینه برای شما انجام دهند ، یکی از کارهای تکراری و مهمی که در مراکز پزشکی وجود دارد امور مربوط به تعیین وقت برای بیماران است . سامانه رزرو وقت تلفنی نیدسافت تمام امور مربوط به رزرواسیون وقت را به صورت کاملا دقیق به ساده ترین شکل ممکن از طریق تلفن انجام میدهد .

این سیستم به مراکز این امکان را میدهد که برای بخشهای مختلف ، متخصصین مربوطه را تعیین و با توجه به شیفت کاری آنها زمان نوبت دهی را مشخص نمایند. بدین وسیله به مقدار زیادی از حجم کاریشان که برای ثبت زمان ملاقات هر پزشک صرف می شود کاسته شده و نیروهای موجود فرصت بیشتری برای خدمات رسانی به کارهای ضروری تر مراجعین دارند.

در نتیجه استفاده از این سیستم، میزان مراجعات حضوری و ازدحام در مراکز برای نوبت دهی کاهش یافته و باعث تسریع در خدمات رسانی مرکز می گردد . به سادگی و با یک تماس تلفنی ، تماس گیرنده به سیستم رزرو وقت هدایت شده و پس از دریافت اطلاعاتی از قبیل شماره تماس ، شماره پرونده ، سن بیمار و یا سایر اطلاعاتی که مد نظر پزشک میباشد ، اولین نوبت خالی و یا نوبتی که تماس گیرنده بخواهد از جدول زمانی که قبلا در نرم افزار ایجاد شده انتخاب و تخصیص داده میشود.

طراحی توسطشرکت نید سافت